12°C

Αθήνα

Διατροφικές Συμβουλές

  Το ελαιόλαδο αποτελεί  βασικό στοιχείο της μεσογειακής διατροφής με πολλά οφέλη για την υγεία. Τι γίνεται όμως όταν το χρησιμοποιούμε για το μαγείρεμα? Εξακολουθεί να έχει την ίδια θρεπτική αξία?

  Η βιταμίνη D είναι μια λιποδιαλυτή βιταμίνη η οποία ονομάζεται και « η βιταμίνη του ήλιου». Αυτό γιατί παράγεται με την έκθεση στον ήλιο. Τρόφιμα τα οποία είναι πλούσιες πηγές είναι τα λιπαρά ψάρια, το μουρουνέλαιο, ο κρόκος αυγού. Η βιταμίνη D διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία των οστών, στην ενεργοποίηση του ανοσοποιητικού συστήματος και στην πρόληψη διαφόρων ασθενειών.

  Η ζάχαρη και η επίδρασή της στα καρκινικά κύτταρα πολλές φορές έχει  παρουσιαστεί με τρόπο παραπλανητικό που προκαλεί  άγχος σε ασθενείς που πάσχουν από καρκίνο. Είναι γεγονός ότι η ζάχαρη τρέφει όλα τα κύτταρα του οργανισμού μας. Το σώμα μας χρησιμοποιεί την γλυκόζη ή τα απλά σάκχαρα ως κύρια πηγή ενέργειας. Ακόμα και αν αποκλείσετε την ζάχαρη από την διατροφή σας και ότι προϊόν περιέχει ζάχαρη όπως τα γλυκά, ο οργανισμός θα φτιάξει γλυκόζη από άλλες πηγές ενέργειας όπως οι πρωτεΐνες και τα λίπη.